اجاره انواع دیزل ژنراتور با ضمانت قیمت و کیفیت

دیزل ژنراتور، (Diesel generator)، نوعی مولد برق است که برای تأمین برق در مواقع اضطراری استفاده می‌شود و در محیط‌های صنعتی، موسسات تجاری، بیمارستان‌ها، مخابرات ، مجتمع‌های مسکونی و مکان‌های دورافتاده که دسترسی به شبکه برق ممکن است محدود باشد، کاربرد دارند. دیزل ژنراتور از موتور دیزل، ژنراتور برق، شاسی دیزل ژنراتور، تانک سوخت ژنراتور برق وتابلو فرمان و … تشکیل شده است که باهم کار می‌کنند تا سوخت دیزلی را به انرژی مکانیکی و سپس به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. دیزل ژنراتورها به دلیل قدرت بالا، هزینه کم سوخت و توانایی تامین برق مداوم برای دوره‌های طولانی، به یک جزء ضروری در زیرساخت‌های برق امروزی تبدیل شده‌اند.

دیزل ژنراتور سه فاز( آلترناتور سه‌ فاز )،انرژی مکانیکی را به‌صورت سه جریان متناوب جداگانه به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. این دستگاه برق  را در یک سیستم سه‌ فازی تولید می کند که در آن سه شکل موج مجزا تولید می‌شود که هرکدام با یکدیگر اختلاف فاز ۱۲۰ درجه‌ای دارند.این ژنراتور در مقایسه با ژنراتور تک‌فاز، مزایای متعددی از جمله توان خروجی بالاتر، راندمان بهبودیافته و عملکرد روان‌تر را ارائه می‌دهد و در محیط‌های صنعتی و ساختمان‌های تجاری و  نیروگاه‌ها استفاده می‌شوند.

خرید ژنراتور ممکن است به دلیل هزینه‌های بالای آن، گزینه اقتصادی مناسبی نباشد در حالی که شما می توانید با اجاره دیزل ژنراتور در تهران از تجهیزات پیشرفته با کارایی بالا و هزینه کمتر، برخوردار شوید. از طرفی اجاره دیزل ژنراتور دست دوم یک راهکار پایدار و و قابل اعتماد است که شما می توانید از کیفیت بالا و کارایی مناسب ژنراتورها با حداقل هزینه بهره مند شوید.

اجاره ژنراتور دارای مزایایی چون هزینه کمتر در مقایسه با هزینه خرید، مناسب بودن برای پروژه های کوتاه مدت و پروژه هایی با محدودیت بودجه، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و همچنین امکان تست و بررسی ژنراتور قبل از خرید می باشد.قیمت اجاره دیزل ژنراتور به عوامل متعددی از جمله توان دیزل ژنراتور ، مدت اجاره دیزل ژنراتور ، سایلنت بودن ژنراتور و … بستگی دارد.

گروه صنعتی فرجام ژنراتور به دلیل قطع برق مکرر در شهر ها و شهرک های صنعتی و … در سال های اخیر ، اقدام به اجاره دیزل ژنراتورهای سه فاز  نو و دست دوم در تهران با توان های مختلف(۷۰-۱۵۰۰ کاوا) و  برندهایی چون کامینز ، پرکینز ، ولوو و لوول را جهت رضایت مشتریان فراهم نموده است.