خرید و فروش انواع دیزل ژنراتور با ضمانت قیمت و کیفیت

دیزل ژنراتور، نوعی مولد برق است که برای تأمین برق در مواقع اضطراری استفاده می‌شود و در محیط‌های صنعتی، موسسات تجاری، بیمارستان‌ها، مخابرات ، مجتمع‌های مسکونی و مکان‌های دورافتاده که دسترسی به شبکه برق ممکن است محدود باشد، کاربرد دارند. دیزل ژنراتور از موتور دیزل، ژنراتور برق، شاسی دیزل ژنراتور، تانک سوخت ژنراتور برق وتابلو فرمان و … تشکیل شده است که باهم کار می‌کنند تا سوخت دیزلی را به انرژی مکانیکی و سپس به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. دیزل ژنراتورها به دلیل قدرت بالا، هزینه کم سوخت و توانایی تامین برق مداوم برای دوره‌های طولانی، به یک جزء ضروری در زیرساخت‌های برق امروزی تبدیل شده‌اند.

دیزل ژنراتورهای سه‌ فاز یک منبع تغذیه قابل اعتماد و پایداری است که مزایای زیادی نسبت به ژنراتورهای تک‌فاز دارند و از سه مجموعه سیم‌پیچ تشکیل شده است که هر یک با فاصله ۱۲۰ درجه از یکدیگر قرار دارند.و با تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی از طریق القای الکترومغناطیسی کار می‌کند.

 در سال های اخیر به دلیل افزایش قیمت ارز و شرایط سخت واردات و تحریم موجب افزایش قیمت دیزل ژنراتور شده است به همین دلیل خرید دیزل ژنراتور دست دوم  به دلیل قیمت مناسب انتخاب هوشمندانه ای است. و می بایست قبل از خرید ژنواتور تاریخچه سرویس و نگهداری دستگاه  و همچنین  وضعیت فنی دستگاه را کنترل کنند.همچنین به دلیل تنوع در مدل‎ها و توان های مصرفی دیزل ژنراتور در تهران متفاوت است  و در هنگام خرید این دستگاه ها باستی  اطلاعات کافی داشته باشید؛

مجموعه گروه مهندسی فرجام ژنراتور یکی از بزرگترین تامین کنندگان ژنراتور های صنعتی در داخل کشور است که عرضه با کیفیت‌ترین محصولات از معتبرترین برندهای شناخته شده بین‌المللی را در طول چندین سال فعالیت تجاری خود برعهده داشته است. ارائه کامل‌ترین نوع خدمات تعمیر، خرید، فروش و اجاره انواع دیزل ژنراتور و همچنین ارائه بهترین قیمت بازار در کنار جلب رضایت و حفظ و نگهداشت مشتریان، از مهمترین استراتژی‌های فرجام ژنراتور در طول سالیان طولانی فعالیت اقتصادی آن است.

همچین فرجام ژنراتور، امکان خرید دیزل ژنراتورهای سه فاز  نو و دست دوم در تهران را با مناسب ترین قیمت و عوامل مهم مربوط به گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین نصب، بکارگیری و نگهداری از دیزل ژنراتور در خدمت کارفرمایان عزیز می باشد